Példamutató: amikor két brand összefog egy reklámfilmre

Még tél végén kaptam felkérést a D3 Hungary és a BlackLever márkáktól, hogy rakjunk össze egy reklámanyagot, amiben mindketten feltűnnek. Hát így is lehet!

A D3 Hungary főként rehabhoz, edzésre való felkészüléshez, sérülések megelőzéséhez és enyhítéséhez forgalmaz termékeket, a Blacklevernél pedig konkrétan sporteszközöket, gumiszalagokat, paralleteket lehet kapni. Tökéletesen összepasszítható a két kategória!

Az ötletük egy másfél – két perces anyag volt, amit akár online is lehet használni, de kitelepüléseken monitoron is lehet vetíteni, és bemutatja az eszközök sokszínűségét. Ehhez kerestünk egy jó szabadtéri parkot és hiteles alanyokat, hogy aztán egy nagyjából 4-5 órányi forgatás és kitudja hány tízórányi vágás után elkészüljön ez a komplex kisfilm (hívhatjuk klipnek is, mivel csak zenei aláfestése van). Apropó, zene: a megrendelőkkel már a helyszínbejáráskor – ja mert olyan is volt! – hallgattunk főként trap, hiphop zenéket az Epidemic Sound oldalon, ahonnan jogtisztán tudjuk ezeket megvásárolni és felhasználni. Sőt, a forgatáson is főleg ilyen hangulatú zenéket hallgattunk, hogy az egész szellemisége, ritmusa már ott mindenkinek átjöjjön.

Kukk meg, és ha sportolsz, érdemes tényleg ránézni a webshopokra! A parallet nagyon vagány cucc akár egyszerűbb gyakorlatokhoz is, a D3 Gold Rehab kréme pedig úgy hűsít, hogy szerintem egy melegebb nyári napon is azzal fogom kenni magam :))

 

Ha pedig Te is rájöttél, hogy a videóknak mekkora hatalma van, keress bátran a saját ötleteddel, projekteddel, vállalkozásoddal, és kitalálunk egy odaillő anyagot!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.